פרגולה
פרגולות מוסיפות המון לעיצוב המרפסת שלך והנה למה

פרגולות מוסיפות המון לעיצוב המרפסת שלך והנה למה

אם ברצונך להוסיף מבנה חדש לדק או למרפסת, שקול פרגולות למרפסת. מבנים גמישים אלה פשוטים לבנייה וניתן לרכוש אותם כערכה או כפרויקט DIY. הצעד הראשון הוא לבחור לאן אתה רוצה שהמבנה ילך. אולי תצטרך להרחיב את המרפסת שלך או לחצות נהר או נחל.

פרגולות פופולריות מאוד באדריכלות ספרדית. זאת משום שהם מציעים פתרון פשוט לחיבור שתי נקודות. פרגולה נראה הכי טוב כאשר הם ממוקמים על פוסט אחד עם זאת, הם יכולים להיבנות גם על גבי טרליס או סיפון או אפילו קיר. פרגולה משמשת גם בעיצוב דק מודרני ויכול לספק מחסה נוסף מפני גשם, רוח ויסודות אחרים.

יש לכם שתי אפשרויות: אתם יכולים לבנות פרגולה שמשתרעת על המרפסת או הסיפון שלכם, או שאתם יכולים למקם פרגולה קטנה בפינה אחת בביתכם. הבחירה היא שלך, כמו כל אפשרות מספקת כמות שונה של צל ומחסה. אם אתה מתכנן להציב את המבנה באור השמש הישיר, תצטרך לרכוש בד צל ותאורה חיצונית.

פרגולה צריכה להיות בגובה מטר וחצי לפחות כדי להבטיח שימוש מרבי. גירסה קצרה יותר יכולה לשמש בחודשים קרירים יותר אך לא תספק צל מהשמש. אפשר גם למצוא מבנים גדולים יותר, אבל הם דורשים התקנה מקצועית. בחר עץ חזק ועמיד בפני ריקבון. בחר עץ כהה להתמזג עם הנוף שמסביב אם אתה מתכוון להפוך אותו למוקד בחצר האחורית שלך.

פרגולה יכולה להיות פשוטה או אלגנטית. זה יכול לשמש גם ליצירת מוקד לחצר שלך. ניתן להשתמש בו כדי לספק מקומות ישיבה ומקום מלאכה, סעודה או פעילויות אחרות. פרגולה יכולה גם להוסיף משיכה חזותית למרפסת או לסיפון שלך, מה שהופך אותה למוקד החצר שלך. אם אתם רוצים לרכוש או להכין פרגולה, יש הרבה אפשרויות זמינות בחנויות מקומיות או באינטרנט. רוב הפרגולות מגיעות בערכות, שכוללות את כל החומרה וההוראות.

פרגולה יכולה לשמש מקום נהדר לשבת ולקרוא בו בזמן שהיא צופה בציפורים ובחיות מחוץ לביתך. רבים משתמשים בפרגולות שלהם להקמת בתי קפה ובתי תה. הפרגולה שלך יכולה לשמש לצליית מזון כל עוד היא לא עשויה מחומרים דליקים. אפשר אפילו לשלב פרגולה בנוף, על ידי יצירת שביל או נתיב מסביב לקצה. זוהי דרך נהדרת להוסיף יופי והגנה לגינה שלך אם יש לך עשב.

פרגולה יכולה להוסיף יופי ותפקוד לחצר שלך. כאשר הוא מוגדר כראוי, הוא יכול אפילו ליצור מראה של חפיסה גדולה יותר או מרפסת. פרגולה חשופה לכל תנאי מזג האוויר ולכן היא אמורה להיות עשויה מחומרים עמידים. הפרגולה שלך עשויה לבוא עם סיפון מחובר או פטיו, ולכן עליך לשקול את אותם שיקולי עמידות בעת קבלת ההחלטה. אם אתם רוצים לשלב את הפרגולה בתכנון הנוף שלכם, אז אתם צריכים לקנות את כל החומרים שאתם צריכים בנפרד,

פרגולה יכולה להוסיף ערך לביתך. זה לא חייב להיות יקר כדי להוסיף קצת אלגנטיות לחפיסה או למרפסת שלך. אם אתה בונה פרגולה איכותית ומתקין אותה נכון, היא יכולה להימשך עשרות שנים. זה גם יכול להוסיף הרבה אופי לחיצוניות של הבית שלך. למידע נוסף על בנייה, תחזוקה ורעיונות נוספים, דבר עם איש מקצוע היום.

למידע נוסף על פרגולות, הקליקו כאן: פרגולות למרפסת בחיפה