עיצוב גינות גג – גינון "וורטיקלי" (אנכי)

אפשר לגדל עשבי תיבול בחללים קטנים. הם גדלים מהר ובקלות. אתה יכול לחסוך כסף על ידי שתילת גינה באזור קטן. בעוד חיסכון בכסף הוא טוב, להיות חסכוני יכול לעזור לך לחסוך יותר בטווח הארוך. הבה נחקור כמה מן הדרכים כיצד נוכל לנצל טוב יותר את שטח הגינה הקטן שלכם וליהנות ממנו יותר. ‏

צמיחה אנכית היא דרך למקסם את החלל. פרק זה מסקר גם כיצד לגדל גינה קטנה בחללים מוגבלים. הצעד הראשון לגן קטן ומוצלח הוא כיצד להשתמש בשטח הגן שלך בצורה אנכית ולגדול גבוה יותר. אל תפחד לנסות את זה אם אתה לא יודע מה לעשות. מאמר זה יעניק לך כמה עצות שיעזרו לך לגדול גבוה יותר בגינון אנכי. ‏

כאשר גדלים צמחים בצורה אנכית, עליך לוודא שהאדמה עשירה בחומרים מזינים ושחופשית מרעלים. צמחים בריאים יגדלו באדמה עשירה בחומרים מזינים. חשוב לוודא שהאדמה מאוישת כראוי. אחרת, זה יכול לגרום ללחץ מופרז ויבול ירוד. כדי לעשות זאת, ניתן להשתמש בתערובת דשן קרקע מחמצנת. מתלה גדל או אבן חמצן יכול לשמש כדי להבטיח שיש לך אספקה מספקת של חמצן.

לאחר הכנת הקרקע, שתלו את הזרעים בקבוצות של שניים או ארבעה. ברגע שהם גדלו באופן מלא, אתה יכול להסיר אותם אחד בכל פעם. אל תשתה את הצמחים שלך. אתה צריך רק להרטיב את האדמה מספיק כדי שהאוויר יזרום. הניחו את הסירים על ספסל גדול, או דוכן גינה אנכי. סלים תלויים הם דרך נהדרת לקשט את הגינה שלך עם מזרקה קטנה או בריכה קטנה. זה לא עולה הרבה ויוסיף יופי לגינה האנכית שלך.

ברגע שהצמחים שלך מגיעים לגובה של 3 עד 4 סנטימטרים, אתה יכול להסיר אותם ולשתול אותם מחדש באדמה. מדף גדל שיש לו חורים בתחתית הוא הטוב ביותר. זה יאפשר לשורשים לקבל מספיק אוויר בזמן מזג אוויר חם. תצטרך להתאושש אחרי זה. חשוב לטפל בצמחים שלך כדי למנוע מחלות. תרופות הן חיוניות אם אתה רוצה לגדול אנכית.

גשר קטן או טרליס הוא חייב להיות לכל גינה. זו אחת הדרכים היעילות והיעילות ביותר להגדיל את גובה הגינה שלך. זו גם דרך נהדרת להגדיל את הרבגוניות של הגינה שלך. עץ זה יכול לשמש כדי למסגר את דוכני הצמח שלך או ערוגות פרחים.

זהו אחד הכלים החשובים ביותר בגינון. מטרתו העיקרית היא לעזור לך להגיע גבוה יותר על ידי פירוק גושים גדולים. שימוש נכון בכלי זה יעזור לך להשיג שיפור ניכר בגינתך. ‏ זו השקעה נהדרת לכל מי שרוצה לגדל ירקות בחצר האחורית שלו במחיר נמוך.

אלו רק כמה עצות קטנות שיעזרו לכם להשיג גינה אנכית טובה וזולה. מעצב גינה מקצועי עשוי לעזור לך אם מטרתך היא להקים גינה גדולה. טיפים אלה יעבדו עבור אלה עם תקציב מוגבל. ניתן לגדל גן יפהפה אם אתה מכיר את סוגי החומרים שאתה משתמש בהם וכיצד להשתמש בהם ביעילות.