עיצוב גינה
טיפים מדהימים כדי לעזור לך לעצב גנים

טיפים מדהימים כדי לעזור לך לעצב גנים

הקדמה. עיצוב גנים על ידי פאונה של המזרח האמריקאי. גננים, עם שפע של פרחים ועושר, מבורכים באהבה עצומה לתחביב הזה שיש לו פוטנציאל היסטורי עמוק לשינוי דרמטי. מילון מורשת אמריקה מגדיר גינון נוף כ ”אמנות ועיצוב נופים, טבעיים או מלאכותיים”.

גננים רבים לאורך ההיסטוריה העריכו את היופי האסתטי של נופים טבעיים. גני טבע מספקים מגרש משחקים לדמיון, להרגעה וליהנות מגידול צמחים ופרחים בסביבה שלווה. כיום, הנוף נשלט על ־ ידי חומרים סינתטיים, חומרי הדברה ודשנים. זה הוביל לאובדן של צמחים טבעיים. השימוש המסורתי בפרחים וצמחים ארומטיים כדי להוסיף יופי, צבע ושלווה לסביבה שבה הם נמצאו היה להגביר את היופי והשלווה הטבעיים של האזורים הסמוכים.

עיצוב גנים עם פאונה. עיצוב נוף צריך לשקף מבנים בקנה מידה גדול כמו כבישים ובניינים. לספק זרימה והרמוניה גדולים יותר בתכנון. חשוב לתכנן את מיטת הצמח באופן שישמור על אנרגיה ומים. יש לשלב גם מערכות ניקוז מתאימות כדי להבטיח שהאזור יישמר קריר במזג אוויר חם וירענן בעונות קרירות יותר.

רבים בוחרים לשלב מינים מקומיים של צמחים ופרחים בגני העיצוב שלהם. צמחים מקומיים הם לרוב תוצאה של פרויקט שיקום אקולוגי שמטרתו לשפר את הסביבה המקומית. ניתן לשנות תכונות קיימות כדי לספק גישה וניקוז טובים יותר לצמחים מסוימים או אפילו להחליף לחלוטין חלק מהם על הנוף שלך.

הרעיון המרכזי מאחורי תכנון גינות הוא שילוב של מעשיות ואסתטיקה. על כל צורות העיצוב של הגן להשתדל להגביר את יופיו של הנוף שמסביב. הנוף שלך צריך לכלול פרחים וצמחים שמשלימים אחד את השני ומשפרים את היופי הכללי של הגן. עיצוב הגן צריך להיות לטווח ארוך. זה אומר שתצטרך תחליפים של תכונות קיימות. מעצבים צריכים להימנע משילוב של עשבי בר או עצים כפי שהם יכולים להיות מאוד פולשניים.

כמה מהצמחים הנפוצים ביותר המשמשים לעיצוב גנים הם: צ 'יקוויד, הוסטאס, סדאם סתיו ג' וי, Giant' s Wood Stick, ווילו לבן-צמח, פרפר בוש, קריפינג מאזוס, מימולוס, טומוטה קריפינג ופלוקס. צמחים אלה אינם מקורם במזרח אמריקה, אך ניתן למצוא אותם במקומות אחרים בעולם. מטעים נפוצים אחרים כוללים: אייבי, ליילנד סייפרס, וולפלאוורס, פוקסגלוב אוק, פאנסי, ווילו, הות 'ורן, בוגרי, בוקסווד ומייפל היפנית. אתה יכול גם לבחור לא להשתמש בצמחים האלה בגינון שלך. תכנון ועיצוב גינות נוי הינה אמנות, שדורשת שפע של זמן וסבלנות כדי לפתח, עם זאת, לאחר שהושלם, זה יימשך שנים.

כאשר אתה מתכנן את הגן, חשוב לוודא שהוא נטוע ברוחב המתאים ובאורך המתאים. אתה צריך להפיץ את הצמחים על פני שטח גדול תוך התחשבות בפרופורציות של אזורים שונים. גן גדול עם עלים רבים בחלל קטן יגרום למראה שתלטן. אתם גם תרצו לקחת בחשבון את העונה בה אתם שותלים את המתנ "סים, מאחר וחלקם דורשים טיפול רב בחודשי החורף. נורות האביב, כגון צבעונים וקרוקוסים, דורשות השקיה מיוחדת כדי לא להתפתל.

גינון הגן שלך צריך להיעשות בזהירות מרבית, בהתחשב בגודל, צורה וכיוון של הגן. כמה מתמידים יפרחו מאוחר יותר מצמחים אחרים, מה שאומר שפריחתם תהיה בולטת יותר באביב. נוכחים שמשתמשים בהם לעתים קרובות גם יתאימו לצמחים אחרים, ויאפשרו לך לסובב את הגינה שלך כל כמה שנים. והכי חשוב, תוודא שתכנון הנוף שלך מחמיא למוקד הגינה שלך, בין אם זה בניין, עץ או תכונה.